„НЕДЕЉА БОРБЕ ПРОТИВ НАСИЉА“ И „ДАН РУЖИЧАСТИХ МАЈИЦА“
И ове школске године у нашој школи обележена је „Недеља борбе против насиља“ (22.2. – 26.2.) са централним догађајем „Даном ружичастих мајица „ (среда 24.2.) како је популарно назван Међународни дан борбе против вршњачког насиља.
Захваљујемо се свим наставницима који су анимирали ученике да својим радовима допринесу обележавању овог важног догађаја као и свим ученицима који су на врло разноврсне и креативне начине учествовали у активностима и тако допринели да Медицинска школа каже одлучно НЕ насиљу.
У школи су реализоване су следеће активности:
У среду 24.2. обележили смо „Дан ружичастих мајица“ – Међународни дан борбе против вршњачког насиља, тако што су и наставници и ученици дошли у школу у нечем ружичастом или су имали неко ружичасто обележје на себи.Посебан детаљ, у складу са епидемиолошком ситуацијом и мерама заштите у школи , било је ношење розих маски од стране свих: наставника, ученика стручних сарадника и помоћног особља.Посебна похвала одељењу I1 и старешини Оливери Родић јер су сви ученици овог одељења били у розим мајицама.
– Улаз у школу је окићен розе паролом, балонима и срцима, као и ружичастом мајицом урађеном на стиропору што је рад ученика Јована Чолоке III 1. На школским зидовима су постављени постери и плакати на тему превенције насиља које су ученици сами правили где су се посебно истакли ученици I године.
– Тог дана наставнице српског језика и књижевности су у одељењима где су имале часове обележили „Дан борбе против вршњачког насиља“ на следеће начине:
Наставница Наташа Арамбашић је у више одељења I и III године на својим часовима водила је разговор на тему Мотив вршњачког насиља у роману „Кад су цветале тикве“; са одељењем медицинска сестра-васпитач III године, је повезала градиво са темом насиља „Примери вршњачког насиља у прочитаним делима књижевности за децу-васпитна функција“, ова тема је веома инспирисала ученике да ураде веома креативне презентације и плакате и тако дају допринос овој теми а ученицима IV године пуштан је спот који је урадио ученик Јован Чолока III 1 као вид борбе наше школе, медицинске струке, са насиљем. Након гледања спота ученици су давали своје коментаре, препричавали сопствена искуства са насиљем и изражавали мишљење о заступљености насиља међу младима.
Наставница Драгана Урошев је дала задатак ученицима I и II године да индивидуално, у пару или у мањим групама испишу „Поруке против насиља“ па су те поруке после часова окачене на пано у школском ходнику.